مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-03اقتصادي

خدمات رسانی عمومی روبوتاکسی ها در پکن آغاز شد 


شرکت چینی بایدو اولین شرکتی است که سرویس دهی تاکسی های خودران به عموم مردم را به صورت رسمی و بدون راننده مراقب آغاز کرده است.

- شرکت چینی "بایدو" اولین شرکتی است که سرویس دهی تاکسی های خودران به عموم مردم را به صورت رسمی و بدون راننده مراقب آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، بایدو این غول فناوری چینی آنچه اولین سرویس تاکسی رباتیک تجاری در این کشور نامیده می شود را از امروز به شکل رسمی راه اندازی کرده است.

وسایل نقلیه خودران این شرکت موسوم به آپولو اکنون بدون حضور راننده ایمنی و مراقب در اطراف پارک شوگانگ پکن، مسافران را در ازای پرداخت پول جابجا می کنند.

این اقدام به دنبال آزمایشات زیادی در سال گذشته در این منطقه انجام شده است و این شرکت امیدوار است که در آینده نزدیک به شهرهای دیگر چین نیز خدمات رسانی کند.

سرویس روبوتاکسی های بایدو در واقع همان سرویس تاکسی های اینترنتی است، با این تفاوت که راننده ای در کار نیست و خودروها به صورت کاملا خودران خدمات رسانی می کنند.

راه اندازی سرویس روبوتاکسی بایدو پس از آزمایش گسترده وسایل نقلیه خودران این شرکت موسوم به آپولو انجام می شود که سال گذشته بدون راننده ایمنی در خیابان های پکن برای آزمایش چراغ سبز گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی عمومی روبوتاکسی ها در پکن آغاز شد 

خدمات رسانی عمومی روبوتاکسی ها در پکن آغاز شد